Sajt na prvoj stranici Google-a



Prva strana na Google-u, o kako to gordo zvuči.
Ipak se ponešto menja u zemlji Srbiji. Zamalo pa da se čovek nadje u nezgodnoj situaciji, tj. kako da reaguje.
Doskora, prvo pitanje klijenata je bilo koliko košta da mu se napravi sajt. I to je uglavnom i bio jedan do najbitnijih faktora koji su opredeljivali njegov izbor poslovnog partnera.
Medjutim, situacija se menja. Potencijalni klijenti više nisu toliko nespremni za razgovor i pomalo fascinira njihova želja da pokažu da su već upućeni šta je to SEO, pretraživači, kjlučne reči, rejting na Internetu, optimizacija sajta, sajt na prvoj stranici Google.
Da neko ne bi pogrešno razumeo ovde se govori o manjim firmama, novim preduzetnicima, ne o holdinzima koji odavno imaju Internet sajtove i po svoj prilici razmišljaju malo više unapred. U stvari, da budemo precizniji, ovaj tekst se fokusira na sve one koji shvataju značaj Interneta i mogućnosti poboljšanja poslovanja preko web sajta.
Dakle, aktuelni zahtevi pred firme koje se bave web dizajnom su malo prošireni, dopunjeni, da kažemo sve su kompleksniji i konkretniji.
I inspirativniji! Jer svaki takav posao je izazov za profesionalne firme koje se bave SEO, optimizacijom za pretraživače i web dizajnom.
Tu definitivno ispada iz igre klinac iz komšiluka, onaj što radi za 50-100 EUR sve što treba.
Više o optimizaciji se može pročitati i ovde seo optimizacija.php.
Još uvek nismo rekli i odgovorili konkretno kako do prve strane, poštenim Internetom marketingom i naravno kako se tamo zadržati.
Primeri često govore više od teksta.
Analiziraćemo jedan od aktuelnih projekata iz oblasti nekretnina sajt bogic-rent.
Postavljen pre manje od mesec dana već se može pronaći na Google-u za najbitnije reči vezane za njihovo poslovanje.
Bogic-rent se bavi izdavanjem i prodajom nekretnina u Beogradu sa akcentom na izdavanje nekretnina.
Ako u Google-u unesete izdavanje nekretnina u Beogradu dobićete taj sajt na drugoj stranici Google-a, negde pri vrhu.
Šta je posledica dobre pozicije na glavnom pretraživaču Google? Očigledno je. Sajt je za relevatne, ključne reči, odnosno fraze na prvoj strani. To za posledicu ima da veliki broj posetilaca, prateći predložene linkove, dolazi na sajt bogic-rent i samim tim spada u kategoriju ciljnih klijenata, onih koji će potražiti rešenje za svoju nekretninu preko ovog sajta.




Коментари

  1. Sve više zahteva u pogledu sajtova se odnosi i na prvu stranicu Google-a. I početnici ali i iskusniji su sve bolje upoznati sa značajem dobrog pozicioniranja na Google-u.
    Samim tim oni koji imaju iskustva, znanja i mogućnosti da realizuju takve zahteve postaju sve traženiji.
    Jedna od firmr koja ima sjajne reference po pitanju SEO i optimizacije za pretraživače je i firma TeshaDesign (www.teshadesign.com).

    ОдговориИзбриши
  2. Primeri često govore višeod objašnjenja.
    Ako u Google-u unesete frazu:
    pvc prozori već duže vremena na prvom mestu je sajt www.pvcinzinjering.co.rs čiju optimizaciju radi naš tim.
    Ako u google-u unesete frazu svetlece majice, na prvih nekoliko mesta je sajt: www.livetshirts.com koji je u potpunosti izvedba tima www.teshadesign.com.

    ОдговориИзбриши
  3. Ukoliko ste u dilemi kome da poverite izradu sajta za vasu firmu
    gledajuci reference po pitanju izrade sajtova,optimizacije za pretrazivace
    mogu vas uputiti na TeshaDesign jer
    sam pretrazujuci na internetu video
    dosta uradjenih i dobro pozicioniranih njihovih sajtova.
    Cene su veoma prihvatljive.
    Cena sajta

    ОдговориИзбриши

Постави коментар