Redizajn sajta



U poslednje vreme često dobijamo zahteve i pitanja šta učiniti ili šta uraditi sa postojećim sajtom da bi se povećao njegov broj posetilaca? Na tu temu, sve aktuelniju i sve važniju, ne postoje čarobne formule ali postoje dobitne formule. Postoji niz članaka, sajtova, blogova, koji se bave ovom temom, jer povećanje broja posetilaca sajta je sve više zadatak broj jedan za firme koje se bave SEO. Sajt koji nema posetilaca je u carstvu tame i zaborava i kao takav kome može biti deo imidža, deo posla ili eventualno segment povećavanja profita?



Svidja mi se ova slika koja govori puno i ume da pojasni mnogo više nego gomile tekstova koje naravno, nikako nisu za potcenjivanje. Kineski mudraci bi rekli jedna slika ume da bude jasnija nego hiljade reči.
Od vlasnika postojećih i budućih sajtova se ne može očekivati da poznaju Internet i Google rankig u prste, kao svoj biznis. Ali većina vlasnika zna šta je prestižna firma, šta je dobro pozicioniran sajt i koje blagodeti dobra pozicija na Google donosi vlasnicima sajtova. I kada pitaju zašto je neophodan redizajn njihovog postojećeg sajta ova slika kaže sve.
Sve je izraženija konkurencija na Internetu. Mnoge firme su uvideli prednosti dobrih pozicija na Google, koje im direktno povećavaju broj poseta i upuštaju se u utakmicu sa drugim sajtovima u cilju poboljšanja pozicije sopstvenog sajta angažujući firme koje se bave SEO.
Utakmica, trka, konkurencija podrazumeva da svi akteri imaju približno jednake startne pozicije.
Ako sajt nije uradjen u startu i kako treba, a to znači da nije optimizopvan za glavne pretraživače (onpage optimizacija), on nije u jednakim startnim pozicijama sa sajtovima koji jesu korektno u startu uradjeni.
Slikovito, ako bi se trkači podjednakih kvaliteta trkali na maratonskoj trci i ako bi neki imali dodatni teg od 5KG, oni ne bi imali šansi u trci sa akterima koji taj teg nemaju. Krajnje logično, slikovito i surovo, ali jednostavno istinito i opominjujuće.
Tada bi na cilj znatno kasnije nego što slika kaže, ali slika je tu samo da pokaže da danas nijanse odlučuju na raznim poljima pa i na polju Internet sajtova.

Kako i kada znate da vam je potreban redizajn sajta, ili čak potpuno novi sajt?
Kao što znate kada treba da menajte cipele trebalo da bi da dobro poznajete i vaš sajt i da u pravom trenutku krenete u redizajn, odnosno ako potrebe i uslovi konkurencije nalažu, izradu novog sajta.

Ako vam sajt nije uradjen u skladu sa zahtevima tržišta, konkurencije, učinite taj obavezni korak i uradite redizajn sajta.
Zašto? Zato da bi u narednom vremenu imali jednake uslove da se izborite za dobre pozicije sopstvenog sajta.

Коментари