Starost domena i sajta, zakup domena


Jedno od prvih saznanja kako zapad posluje, kako zapadne firme, firme u koje idu naši gastarbajteri, opstaju, razvijaju se , rejtinguju se, poštuju, vrede, beše saznanje o tradiciji. Dugo vremena, ali i sada, mnogi u sebi nose saznanje da je teškouspeti preko noći. U većini poslova.
Ne mislim na poslove tipa velikog brata, pa ako se skinete goli, kresnete anonomnu žensku osobu pred milionima ljudi, maprasno postanete i brend i slavni i još i bogati. Valter brani Sarajevo bi rekao, to je nama naša borba dala.
Govorim o zdravom poslu koga pokreću ili razvijaju preduzetnici, veće firme, kompanije.
Tradicija u smislu da se bogatstvo postepeno uvećava, vremenom, da se stvara baza lojalnih klijenata, kao i naravno da se pojavljuju novi klijenti, putem sve maštovitijih i prodornijih marketinških čuda.
Običan smrtnički svet, po nekoj svojoj iskustvenoj logici, ima više poverenja u firmu koja postoji decinijama, nego u firmu i proizvod koji se pojavio juče. Nemojte zameriti, ali to deluje dosta logično i prihvatljivo.
E pa, da se vratimo na Internet, na starost domena, starost sajta kao jedan od kriterijuma za vrednovanje sajta, pre svega od glavnog i odgovornog za to u ovom trenutku, Google.

Šta starost domena, odnosno sajta, ukazuje onom koji rejtinguje sajtove o tom sajtu?
Nije teško odgovoriti. Činjenica da duže vremena opstaje i postoji ukazuje na ozbiljnost, na trajanje, i neki nivo kvaliteta, jer opstati danas nije lako.
Dakle, u situaciji kada treba da rejtinguje dva domena, odnosno, dva sajta približnog kvaliteta izrade, Google kao jednu od kriterijumskih funkcija uzima i starost domena. Ne primarnu, ne odlučujuću, ali bitnu jer njemu starost domena ukazuje na ozbiljnost i poverenje domenu, tj. sajtu koji je duže na Internetu.
Možda pomalo surovo prema novim domenima ali kao i u životu, nije dovoljno što se postali punoletni. Tek treba da dokažete i da se izborite za svoje mesto pod suncem kao i sajtovi na Internetu.
Poverenje se stiče. Kao i u životu, i na Internetu svaki domen tj. sajt, mora da stekne poverenje i onih za koje je napravljene ali i onih koji ga vrednuju i ocenjuju.

Staž, duže vrmee na Internetu, konstantan razvoj sajta, su nužni preduslovi da bi se sajt dobro pozicionirao, odnosno da bi se postigla ta čuvena prva strana na pretraživačima, pre svega na Google.

Studenti bi rekli da apsloviramo, pa da diplomiramo. Ako nemate domen, rezervišite ga na vreme jer u utakmici koja je sve teža, a to je utakmica na Internetu, ne treba u startu gubite bitne poene.
Pododomen ili domen je lažno pitanje. Domen i to onaj udarni sa .com i .rs ako ste u Srbiji.
Iako na kraju ovog posta, nikako manje važno jeste i period zakupa domena.
Jednostavo i proverljivo i dokazano i pokazano i upamtite i primenjujte.
Što duži period zakupa domena to Vam sajt i domen dobijaju na važnosti kod onih koji rejtinguju sajt.
Ko ne veruje neka proba, ko veruje neka se bavi svojim poslom a nama koji se malo više bave ovim poslom ostavi da prikazujemo i pokazujemo i ukazujemo kako se efikasnije udvarati glavnom igraču, da čuli ste, to je Google.

Коментари