четвртак, 9. јануар 2025.

Šta gubiš ako ne radiš na SEO-u?





Zamisli da imaš najukusniju tortu na svetu, ali je sakrio si je u podrumu. Ko će je probati? 

Niko. Ili oni iz kuće koji to znaju a njih je tako malo. 

Isto je i sa tvojim proizvodima ili uslugama. Ako nemaš dobru SEO optimizaciju, tvoj sajt je kao ta torta u podrumu – nevidljiv.

Šta gubiš ako je tvoj sajt nevidljiv? Gubiš posetioce na sajtu a među njima su i tvoji kupci. Ne brini. Ako ne pronađu tvoj sajt, pronaći će sajt konkurencije. Jer...


Konkurencija ne spava


Dok ti sediš i čekaš da te klijenti pronađu, tvoja konkurencija aktivno radi na svom SEO-u. 

Oni ulažu u optimizaciju svojih sajtova, pišu blogove, stiču backlinkove i postepeno se penju na vrh rezultata pretrage. 

Dok se ti opireš promenama i uporno ne veruješ u te priče o SEO, oni ti uzimaju klijente. I biznis i profit. 

Ali gde sam pogrešio? 

Rekli su mi da je SEO spor. 

Da, SEO je spor. Kao i pravda. Ali dostižan. Brže ili sporije, zavisi za koju agenciju za SEO se opredelite i koje softvere za SEO koristite. I ne samo to. Koji budžet opredeljujete za SEO i koliko ste spremni da ulažete sopstvene resurse u SEO.


SEO je dugoročna investicija


Kao što kamatu na štednju ne vidiš odmah, tako ni rezultate SEO-a nećeš videti preko noći. 

Međutim, dugoročno gledano, SEO je jedna od najboljih investicija koje možeš napraviti za svoj posao. 

I ubedljivo najisplativijih! 

Jer ako SEO optimizaciju uradite i radite kako struka nalaže, bićete prisutni 24h dnevno 365 dana u godini na mestima gde vas vaši kupci mogu pronaći

Zbog toga ste verovatno i krenuli sa nastupom na Internetu -  da bi vas kupci lakše pronašli.

Zamisli da svaki mesec dobijaš nove klijente samo zato što si uložio u SEO. To je kao da imaš pasivni prihod koji ti stalno donosi nove poslove. I odamh pitanje rađa pitanje. 

Da li mogu da se nosim sa velikim firmama na Internetu koje se bave sličnim poslovima? 

Ako postoji sumnja u sopstveni uspeh zašto si kretao uopšte u biznis? 

Naravno da je teško, ali ne i nemoguće. 

Ono što je izvesno lakše ćete pobediti velike igrače na Internetu nego van Interneta.


SEO nije samo za velike kompanije!


Mnogi misle da je SEO samo za velike korporacije sa ogromnim budžetima. 

Nije tačno! 

SEO je dostupan svima, bez obzira na veličinu poslovanja. Čak i najmanje kompanije mogu postići odlične rezultate uz mnogo truda i znanja. Naravno, trud i znanje su potrebni kao i u svim drugim sferama života jer ništa ne dolazi slučajno pa ni uspeh na Internetu.


SEO je budućnost marketinga


I ne samo budućnost već i sadašnjost i prošlost. 

Internet je postao sastavni deo naših života, a pretraživači su glavni alat koji koristimo za traženje informacija. Ako želiš da tvoj posao uspeva u budućnosti, moraš biti vidljiv na internetu. SEO je ključ za taj uspeh.


Zaključak


SEO nije samo modna fora ili nešto što rade velike kompanije. To je alat koji ti može pomoći da povećaš vidljivost svog poslovanja, privučeš nove klijente i ostvariš svoje poslovne ciljeve. 

Ako želiš da tvoj posao uspeva, ne možeš sebi priuštiti da ignorišeš SEO.

Ako si pročitao ovaj tekst shvatićeš da ako ne radiš na SEO gubiš one zbog kojih postojiš na poslovnoj mapi a to su konzumenti tvojih proizvoda i usluga.


Pitanje za razmišljanje


Da li želiš da tvoji potencijalni klijenti pronađu tebe ili da ti tražiš njih? Odgovor je očigledan. SEO je tvoj put ka uspehu.


Dodatni savet


Počni sa malim koracima. Ne moraš odmah da postaneš SEO ekspert. Počni sa osnovama i postepeno usložnjavaj svoje znanje. Postoje mnogi besplatni alati i resursi koji ti mogu pomoći da naučiš više o SEO-u.


Slika: pexels.com

Нема коментара:

Постави коментар