среда, 27. јул 2016.

Šta je Snapchat?

Snapchat sadržaji koji nestaju


Snapchat je servis ruši sve rekorde, koji je, naravno, došao preko bare, iz te puste Amerike, i koji je dalje u trendu porsta borja korisnika. O čemu se zapravo radi? Šta je Snapchat? Zar nemamo već doovljno socijalnih mreža
Snapchat‬ je osmišljen i zamišljen pa realizovan kao jedan od načina da podelite neki svoj sadržaj, sliku, video sa unapred definisanim prijateljima. 
Ništa novo rekli bi, ali zar nemamo dovoljno socijalnih mreža poput Facebook, Google+, VK, Instagram koji, izmedju ostalog, i tome služe? Ono što izdvaja ovaj servis je što se prenešeni sadržaj prijatelju, odnosno primaocu, izgubi posle kratkog pregleda. Da, dobro ste pročiteli, kada primalac vidi Snapchat sadržaj, sliku ili video, taj sadržaj se nepovratno izgubi. Opa ili ura za one što vole da se skrivaju. Eto prilike za intimnost, tajnovitost, misterioznost. 



Dakle, pre svega da se razumemo, ovaj servis nije socijalna mreža koja služi za slanje golišavih i zabranjenih sadržaja. Naravno, želje autora i tvoraca su jedno, a realnost je drugo. Ovaj servis i prati loš glas da se upravo mnogo korisnika navuklo u cilju razmene provokativnih fotografija. I nije to loš glas kao loša reklama, ili ljubomora konkurencije, već činjenice ukazuju da se on baš za to i koristi. Dakle, u početku, snapchat se u većini slučajeva koristio za razmenu slobodnijih  fotografija i to uglavnom kod tinejdzera, koji razmišljaju da su te slike privremene i da će se izgubiti posle pregleda, odnosno da neće biti materijala za njihovo kompromitovanje, ali kako vreme odmiče ta statistika se drastično menja. 



Zašto je Snapchat popularan?


Da to nije samo jedna od milion aplikacija u Google play prodavnice pobrinula se realnost. Neke statistike ukazuju da je on itekako globalan fenomen koji zavređuje pažnju. Jer ako ne lažu te statistike, broj dnevnih aktivnih korisnika Snapchata je reda veličine 100 miliona, da dobro ste pročitali sto miliona korisnika dnevno i sa trendom rasta. Još interesantnija činjenica je da većina ovih korisnika i sama kreira i šalje sadržaje, dakle nisu pasivni korisnici. Saobraćaj preko ove mreže usijava Internet, jer se putem ove mreže svake sekunde hiljade sadržaja upućuju nekom sa druge strane. Tako se čini i da YouTube dobija takmaca, jer se broj pregledanih video zapisa vrti oko 10 miliona dnevno.



Da li je zagarantovana tajnost prenešenih sadržaja?


Naravno da nije. Sama činjenica da ovaj sistem evoluira da možete skladištiti snapchatove, ali i putem eksternih aplikacija snimati sadržaje koje dobijate putem ove mreže, ukazuje da je ovo jedan od proizvoda na istoku stare priče, na zapadu ništa.
Ipak ovaj servis vezan za mobilne platforme je privukao, pre svega mlađu populaciju, besplatan je, u trendu, evoluira u skladu sa tržištem i sigurno je da firme koje promovišu svoje biznise i preko Interneta treba da obrate pažnju na njega.
Vreme će pokazati na koji način će firme koje se bave SEO i Internet marketingom iskoristiti, ili već koriste, ovaj servis za svoje poslovanje.

2 коментара:

  1. ovaj servise je popularan u SAD i Velikoj Britaniji, u ostalim zemljama slabo, kod nas mnogo slabo.

    Da ce stici i prestici YouTube - tesko, YT je ako niste znali vlasnistvo Googlea

    ОдговориИзбриши
  2. Previše informacija za prosečnog Srbina. Oni koji su imali memoriju da prime i taj servis nisu više u granicama ove države. Mada, i niej neka šteta ne koristiti ovaj servis. Mnogo je zanimljivije kako zaraditi od nekog od ovih servisa, ili od neke igrice na primer http://zaradjivanjenainternetu.blogspot.rs/2016/07/kako-zaraditi-od-igrice-pokemon-go.html

    ОдговориИзбриши