субота, 31. децембар 2011.

Zašto raditi optimizaciju sajta?

Optimizacija sajta je ulaganje u uspeh!

Za realizaciju sajta možete potrošiti više ili manje para, takodje više ili manje vremena. Za firme ili pojdince koji žele novi sajt ili žele redizajn postojećeg sajta, nikada više nije bilo potencijalnih rešenja.

Open source rešenja su sve prisutnija, jer su lako dostupna, besplatna, sa morem opcija, i sa mogućnošću korišćenja veoma velikog broja različitih dizajnerskih rešenja. Naravno, pored lepih, korisnih i prihvatljivih osobina, kao što su velike mogućnosti, cene koštanja, pristup korišćenju open source rešenja ima i nekih malih slabosti koje nekada mogu biti jako veliki problem za sve zahtevnije korisnike i vlasnike sajtova.

Takodje, postoji i ogromna ponuda namenskih softverskih rešenja, de fakto, gotovih proizvoda po pristupačnim cenama.

I naravno, kao jedna od potencijalno dobitnih kombinacija javlja se razvoj sopstvenih CMS rešenja koja treba da prate viziju i duh poslovanja i da budu maksimlano fleksibilna i prilagodljiva zahtevima probirljivog Internet tržišta.



Posle burnih i neporspavanih noći, našli ste  najbolje  rešenje, izabrali način na koji ćete realizovati sajt i da preskočimo taj deo vezan za plan izrade sajta, izrada sajta i odmah uskočimo u talas koji sreću i profit donosi.

Dakle, šta raditi posle puštanaj sajta u rad, ili šta raditi sa sajtom koga nema nigde. A gde je to nigde?

Sajt je nigde ako nije na prvim stranicama u rezultatima pretraživanja na ključne reči vezane za sadržaj i tematiku sajta. Veoma jednostavno i jednoznačno i provereno dosta tačno.

Da li vam odgovora da vaš sajt bude nigde? 

Ako odgovara onda pod hitno napustite ovu stranicu i idite da šetate novim mostom sa grandioznim pilonima na Adi. Ako vam je hladno možete i kolima, ako ih imate naravno.

Ipak, nastavljajući da čitate ovaj tekst možda vam se učinilo da bi nešto trebalo poraditi i uraditi da bi vaš sajt imao pristojnu poziciju na Google, tj. da ne bi bio nigde.

E, tu već počinje eksplozivno i jako široko polje za nastupanje. Lavirint taktika, tehnika koje vode ka cilju - dobra pozicija sajta na pretraživačima!

Koje konkuretne i dobitne tehnike, taktike, strategije  da primenjujete kako bi baš vaš sajt bio meta potencijalnim posetiocima od kojih očekujete da budu konzumenti vaših proizvoda ili usluga?

Ništa bez stručnjaka. Ne možete porpavit iautomobil sami osim ako niste ekspert za popravku automobila i naravno osim ako nemate sopstveni opremljeni servis. I osim još nekoliko detaljčića koji se moraju navesti radi tačnosti iskaza.

SEO eksperti su danas vaša prečica do uspeha! Još uvek najjeftiniji a daju mnogo i što je najvažniji, isplativi su za svaki eurić uloženih sredstava.

Pozicioniranje sajta na glavnim pretraživačima, tj. pozicioniranje sajta na dobre pozicije, pre svega Google,  je kompleksan posao, koji zahteva puno znanja, iskustava i njihove dosledne primene u svim fazama realizacije sajta. Naravno, postoje dozvoljene tehnike i tehnologije, odnosno načini rada na poboljšanju pozicija sajta koji se dozvoljavaju od glavnih igrača koji rejtinguju sajtove i one druge tehnike, koje su lažne prečice do uspeha. Uvek je izbor na vama kao vlasnciima sajta. jer kao i u životu, možete uzeti porizvod sa rafa i regularno ga platiti ili možete pokušati da ga uzmete i ne platite i iznesete iz radnje. Google ne bio to što jeste da ne nema istančane sistemeprovere da li raditi pošteno ili nepošteno.

Optimizacija sajta je posao za eksperte. U vremenu koje jeste i u vremenu koje dolazi značaj dobrih pozicija na glavnim pretraživačima će biti sve relevantniji za opstanak i razvoj vlasnika sajtova, tj. njihovih poslova.