TEHNIKA #1 - Definitivno ne počinijite vašu listu sa najzanimljivijom stavkom
Ovo je greška koju veliki broj ljudi koji se bavi objavom blog sadržaja napravi sa svojim objavama u obliku listi.
Oni postave najbitniji i najkorisniji savet na sam početak svoje objave...
Zašto je ovo greška?
Pa, kada neko uđe na vašu objavu u obliku liste, oni traže nešto novo.
Poenta je da ih vi tada vežete za vaš sadržaj time što će na početku pročitati nešto novo ili obskurno, što može da im pomogne, a što pre nisu čuli nigde drugde, kao npr. manje poznate karakteristke indijskog tamjana.
"Drugim rečima, počnite i završite vašu listu sa strategijama koje vaš čitaoc verovatno nije video ranije..."
Strategija za koju pre nisu čuli na početku je korisna zato što će ih naterati da čitaju dalje.
A onda, kasnije u listi, navodimo strategije koje su najbitnije i unose najviše promene...
TEHNIKA #2 - Koristite LinkedIn na pravi način
LinkedIn ima preko 600 miliona korisnika.
I pored ovih vrhunskih brojeva, ne može se reći da ljudi stalno pričaju o njemu.
Ovo su za nas dobre vesti - to znači da LinkedIn ima potencijal koji je neiskorišćen.
LinkedIn možda nema isti potencijal kao i reklamiranje na Fejsbuku ali...
Doslovno kopirajte neku vašu objavu reč za reč.
Čak i stare objave mogu da dobiju hiljade pregleda na ovakav način.
Tako da kada objavite nešto zanimljivo, ono će se odmah izdvajati.
Ovo vam pomaže da pomognete drugim blogerima za koje navijate.
Takođe vam pomaže da vas ljudi zapaze, a da ne budete bezobrazni ili dosadni.
Ovakvi komentari mogu direktno da dovedu do nekolicine gostujućih objava i/ili pozivnica da se pridružite podemisijama.
Kada ostavljate kvalitetne komentare, mnogo je veća šansa da će vas vlasnici blogova pozvati na saradnju ili vam dati link, umesto kada molite za linkove.
Sviđaju vam se ove tehnike?
Iskoristili ste neku?
Javite nam u komentarima!
Ustvari, možete da dobijete odličan saobraćaj sa LinkedIn-a jednostavno re-postujući vaš postojeći sadržaj tamo.
Doslovno kopirajte neku vašu objavu reč za reč.
Čak i stare objave mogu da dobiju hiljade pregleda na ovakav način.
Ovo funkcioniše zato što se uglavnom na LinkedIn-u nikad i ne postavlja ništa zanimljivo...
Tako da kada objavite nešto zanimljivo, ono će se odmah izdvajati.
TEHNIKA #3 - Ostavljajte kvalitetne i korisne komentare na tuđim blogovima
Ovo vam pomaže da pomognete drugim blogerima za koje navijate.
Takođe vam pomaže da vas ljudi zapaze, a da ne budete bezobrazni ili dosadni.
Ovakvi komentari mogu direktno da dovedu do nekolicine gostujućih objava i/ili pozivnica da se pridružite podemisijama.
Kada ostavljate kvalitetne komentare, mnogo je veća šansa da će vas vlasnici blogova pozvati na saradnju ili vam dati link, umesto kada molite za linkove.
Sviđaju vam se ove tehnike?
Iskoristili ste neku?
Javite nam u komentarima!
Ovakve stvari cak i nama amaterima pomazu da shvatimo kako da savladamo odredjene tehnike. Super tekst
ОдговориИзбришиPrva tačka je pogrešna, ustvari obratno je - prvo stavljajte najinteresantnije stvari da bi ljudi uopšte počeli da čitaju vaš tekst. PO malo je teoretska tvrdnja da kao postepeno gradite interes, čitaoci traže novine i to što je interesantno odmah i sada, tako da postoji rizik da ako stavite najzanimljivije na kraju, one budu preskočene
ОдговориИзбришиZanimljiv tekst. Naročito mi je zanimljiv deo o Linkedin-u jer ga imam, a uopšte ne koristim. Hvala :)
ОдговориИзбришиZa prvo, smatram da treba zadrzati paznju posetioca i dati mu u samom startu nesto zanimljivo da pogleda/procita.
ОдговориИзбришиDrugo, na LinkedIn-u ima svakog dana sve vise i vise sadrzaja koji se deli.
A trece, slazem se u potpunosti :)
I za blogove kao i za sajtove je potrebna optimizacija da bi se digli u pretrazi. Ako se ostave samo tako, onda bez obzira koliko kvalitetan bio tekst niko ga neče ni videti ni pročitati
ОдговориИзбришиDobra ideja je koristiti takozvani njuzdžeking marketing. Koriste ga velike i male kompanije tako što reaguju na trenutne važne događaje
ОдговориИзбриши