Prva strana na Google-u, o kako to gordo zvuči.
Ipak se ponešto menja u zemlji Srbiji. Zamalo pa da se čovek nadje u nezgodnoj situaciji, tj. kako da reaguje.
Doskora, prvo pitanje klijenata je bilo koliko košta da mu se napravi sajt. I to je uglavnom i bio jedan do najbitnijih faktora koji su opredeljivali njegov izbor poslovnog partnera.
Medjutim, situacija se menja. Potencijalni klijenti više nisu toliko nespremni za razgovor i pomalo fascinira njihova želja da pokažu da su već upućeni šta je to SEO, pretraživači, kjlučne reči, rejting na Internetu, optimizacija sajta, sajt na prvoj stranici Google.
Da neko ne bi pogrešno razumeo ovde se govori o manjim firmama, novim preduzetnicima, ne o holdinzima koji odavno imaju Internet sajtove i po svoj prilici razmišljaju malo više unapred.
U stvari, da budemo precizniji, ovaj tekst se fokusira na sve one koji shvataju značaj Interneta i mogućnosti poboljšanja poslovanja preko web sajta.
Dakle, aktuelni zahtevi pred firme koje se bave web dizajnom su malo prošireni, dopunjeni, da kažemo sve su kompleksniji i konkretniji.
I inspirativniji! Jer svaki takav posao je izazov za profesionalne firme koje se bave SEO, optimizacijom za pretraživače i web dizajnom.
Tu definitivno ispada iz igre klinac iz komšiluka, onaj što radi za 50-100 EUR sve što treba.
Više o optimizaciji se može pročitati i ovde seo optimizacija.php.
Još uvek nismo rekli i odgovorili konkretno kako do prve strane, poštenim Internetom marketingom i naravno kako se tamo zadržati.
Primeri često govore više od teksta.
Analiziraćemo jedan od aktuelnih projekata iz oblasti Internet magazina SrbijaSpace.
Postavljen nedavno već se može pronaći na Google-u za hiljade ključnih reči koje se koriste u pretragama na Internetu.
Šta je posledica dobre pozicije na glavnom pretraživaču Google?
Očigledno je. Sajt je za relevatne, ključne reči, odnosno fraze na prvoj strani. To za posledicu ima da veliki broj posetilaca, prateći predložene linkove, dolazi na sajt srbijaspace i samim tim spada u kategoriju ciljnih klijenata, onih koji će potražiti rešenje za svoj upit preko ovog sajta.
Sve više zahteva u pogledu sajtova se odnosi i na prvu stranicu Google-a. I početnici ali i iskusniji su sve bolje upoznati sa značajem dobrog pozicioniranja na Google-u.
ОдговориИзбришиSamim tim oni koji imaju iskustva, znanja i mogućnosti da realizuju takve zahteve postaju sve traženiji.
Jedna od firmr koja ima sjajne reference po pitanju SEO i optimizacije za pretraživače je i firma TeshaDesign (www.teshadesign.com).
Primeri često govore višeod objašnjenja.
ОдговориИзбришиAko u Google-u unesete frazu:
pvc prozori već duže vremena na prvom mestu je sajt www.pvcinzinjering.co.rs čiju optimizaciju radi naš tim.
Ako u google-u unesete frazu svetlece majice, na prvih nekoliko mesta je sajt: www.livetshirts.com koji je u potpunosti izvedba tima www.teshadesign.com.
Ukoliko ste u dilemi kome da poverite izradu sajta za vasu firmu
ОдговориИзбришиgledajuci reference po pitanju izrade sajtova,optimizacije za pretrazivace
mogu vas uputiti na TeshaDesign jer
sam pretrazujuci na internetu video
dosta uradjenih i dobro pozicioniranih njihovih sajtova.
Cene su veoma prihvatljive.
Cena sajta
dok je google car ili vladar pretraga prva strana na google ce biti in i nedosanjan san za vecinu vlasnika sajtova. za razliku od prethodne decenije sada je konkurnecija za nekoliko redova veca i biti na prvoj stranici google u SERP je prestiz ali i ono sto stvara razliku u odnosu na konkurenciju.
ОдговориИзбриши