уторак, 7. април 2020.

Zašto pisati SEO članak? 6 razloga za pisanje SEO članaka



U izolaciji ste? Pojavio se neki višak vremena. Dobro, iskoristite ga kreativno za pisanje SEO članka.

Ako vas nismo ubedili onda ćemo vam argumentovati. Ovo su glavni razlozi zašto biste trebali da pišete SEO članke, a vodeći računa koji su aktuelni standardi za pisanje tekstova za web.


#1. Šta indeksiraju mašine za tekstove, a posebno guglovi servisi?


To znamo. Mašine za pretragu indeksiraju veb stranice. A vaši predpostavljamo kvalitetni članci su takođe neke veb stranice.


Dakle, vaši tekstovi imaju šansi da budu pronađeni i ako su dovoljno kvalitetni i relevantni prikazani korisnicima u rezultatima pretraživanja (SERP).


#2. Za koga se piše SEO članak, mašine za pretragu ili posetioce, odnosno korisnike?


Jedno od ključnih pitanja i opštih mesta oko kojeg se lome mnoga koplja na Internetu, a posebno u oblasti SEO.


Odgovor je možda sadržan u poznavanju evolucije mašina za pretragu kao i njihovih sadašnjih mogućnosti.

A ne mali broj eksperata u ovoj oblasti će reći da su algoritmi za pretraživanje postali jako pametni. 

Toliko pametni da su mogućnost manipulacije tekstovima sveli na statističku grešku. 

Mašine za pretragu jednostavno umeju da prepoznaju i u skladu sa tim favorizuju relevantne tekstove na upite posetioca. Upravo se u pojmu relevantnost krije jedna od važnih odgovora. 

Jer mašine žele da daju najbolji odgovor na upit posetioca. I deluje da sve manje greše u predlaganju pravih odgovora, odnosno veb stranica i/ili SEO tekstova koji daju odgovor na upit.


#3. Zašto je važno da vaš SEO članak bude favorizovan od mašina za pretragu?


Priroda reakcije posetilaca čini neke stranice uspešnijim u odnosu na ostale.


Ako se vaše stranice ne prikazuju u rezultatima organske pretrage na prvim stranicama gugle pretrage one će biti na marginama interesovanja.

Broj potencijalnih korisnika sasvim izvesno neće zadovojiti ciljeve vlasnika i autora SEO tekstova ako se njihove stranice nalaze daleko od prve strane.

Krajnji efekat slabije pozicije u odnosu na stranice konkurencije je smanjen saobraćaj, odnosno potencijalni profit od posetioca koji nikada ne dođu na vaše stranice.

Zašto je to važno istaći? Zato što posetioci još uvek najviše veruju rezultatima orgnaske pretrage i oni donose najveći promet na mnogim sajtovima koji su na prvoj stranici gugla u SERP-u.


#4. Da li se može ostvariti dovoljna primećenost SEO tekstova u konkurenciji miliona stranica?


Bez prave konkurencije nikada ne biste znali koliko vredi vaš proizvod, SEO tekst, veb stranica.


Ako u pravoj meri vladate materijom pronaći ćete i put da ostvarite uspeh, odnosno da budete primećeni na Internetu u meri koja ispunjava vaša očekivane ciljeve.

Naravno, ništa ne dolazi samo po sebi. Morate zavrteti mašinu i uložiti određene napore u promociju vašeg teksta. Ako ne umete sami agencije koje se bave SEO su prava adresa.


#5. Kako da vaš SEO članak bude pobednički?


Lako. Napravite ga da bude makar malo bolji od tekstova konkurencije


A to ćete znati:

  • ako se vaš tekst deli na socijalnim mrežama, 
  • ako se vaš tekst linkuje sa relevantnih sajtova,
  • ako dobijate saobraćaj na sajt od tog teksta,
  • ako se razvija konstruktivna diskusija kroz komentare na vašoj stranici,
  • ako se posetioci duže zadržavaju na vašoj stranici,
  • ako je sadržaj SEO teksta uverljiv, koristan i prilagođen očekivanjima posetioca,
  • ako se u SERP na relevantan upit vaša stranica posle nekog vremena visoko kotira



#6. Kada objaviti neki SEO članak?


Aktuelnost, pravi tajming je sveti gral mnogih marketinških agencija. U pravo vreme i na pravom mestu 
je preduslov za stvaranje pobedničkog sadržaja. 

Uzmimo primer trenutnog stanja u kome je koronavirus zamrzla ceo svet. Samo na našim velikim portalima objavljuju se 
stotine relevantnih članaka. Jer, sada ljudi vole i žele da čitaju o tome. Marketinške agencije se samo prilagođavaju situaciji. 


Vredi li danas pisati SEO članak?


Sumnja i radoznalost su osobine koje su učinile mnogo toga u razvoju ljudskog društva. Pitanje i nije neko, jer bi nas mogli zateći kontra pitanjem. Vredi li živeti? Vredi ili raditi uopšte? Ako se bavite SEO to nije pravo pitanje. Pravo pitanje koje zahteva sve kreativne resurse je kako napisati SEO članak.


Da li vam je ovaj tekst bio koristan? Imate neke vaše razloge za pisanje  SEO članka? Podelite ih sa nama kroz komentare.




3 коментара:

  1. Ovo je vreme koje treba iskoristiti za sticanje novih znanja i vestina za koje ranije nismo nalazili vremena. Znaci postoje 2 mogucnosti, ili cemo kukati nad svojom sudbinom, ili cemo se truditi da ovo vreme iskoristimo maksimalno za licni razvoj. Odlican tekst, dodje mi da napisem i ja nesto :)

    ОдговориИзбриши
  2. Izuzetno koristan tekst i tako pitko napisan, da je sve jasno i svaki od šest razloga sasvim na mestu.
    Verujem da SEO uvek vredi, ma kakvo da je vreme i ma o čemu da se piše. Naravno, ukoliko je tema aktuelna, vredi više ali čak i ako tog momenta nije, naći će svoju publiku jer se nikad ne zna kad će nekome da zatreba baš takav tekst.

    ОдговориИзбриши
  3. Zbunjuje me to SEO članak, da li je to neki novi termin? MOžda se misli na članak ili tekst koji je napisan po SEO pravilima? Tako je možda malo jasnije. Predlažem da pročitate sledeći tekst koji malo bolje oslikava ovu problematiku: Šta treba da sadrži dobar članak?

    ОдговориИзбриши