петак, 26. фебруар 2010.

Dobra pozicija na Google i tačka



Rekoše bez bloga nista, ili manje, mnogo manje efekata. Ko li to čita, ima li jos onih koji ne znaju već pomalo izlizane teme.
Možda je ovo mali doprinos ali ako je doprinos nije minus a to je vec nešto.

Stičem utisak da je sve manje neinformisanih vlasnika sajtova po pitanju dobre pozicije na Google-u.

To me raduje, pogotovo što više nije najvažnije da li je linija podvučena debljine 2px ili 1 px ili je 50% prozirina, ovo malo levo ovo malo desno.

Naravno, web dizian i dalje ostaje ono što ostavlja vizuelni trag u memoriji posetioca, podsetnik pozitivni ili negativni impuls, ali više vizuelno nije dovoljno. Sinergija vizuelnog i sadržajnog ovde utoljava svoju žedj.

Dobra pozicija na Google-u je sada projektni zadatak koji konačno mogu da priušte sebi samo firme koje se profesionalno bave Internetom. Tu onda dolaze na naplatu godine rada, iskustava, eksperimentisanja, strpljenja i čega ne. U stvari, u toj situaciji najviše dobija vlasnik sajta koji mora tačno da priliše firmu koja ume da realizuje njegov projekat sajta.

Pojedinac lagano gubi trku iz više razloga.

Pre svega, sve više firmi angažuje nekog, neku ili neke, a najviše njih baš firme koje stoje iza projekta dobre pozicije sajta na glavnim pretraživačima, pre svega Google.

Rečju, konkurencija se nazire i na ovom tržištu biva sve snažnija i zahtevnija. Nasušna potreba za više, više i bolje osnažuje se i na Internetu, pre svega kroz povećanje broja ciljnih posetilaca sajta ali i rejtinga stranica, i naravno vezivanje posetioca za sadržaj sajta.

Sadržaj sajta je polazna i krajnja tačka za uspešan sajt, tj. za njegovu dobru poziciju. Pametan i vizionarski pristup izradi sajta svoju punu vrednost dobija sa kvalitetnim i unikatnim sadržajem, odnosno tekstom na sajtu.

Kvalitetan tekst podrazumeva da čitalac dobija tačne informacije koje zanimljivo, valjano i pristupačno opisuju tematiku stranice.



Jedan od jako važnih zahteva SEO je upravo originalan tekstualni sadržaj stranice.


Unikatan tekst je merilo vaše poslovnosti, ozboljnosti, rečju uspešnosti. Plagijati na Internetu nemaju nikakvu vrednost kod glavnih mašina za pretraživanje, pre svega Google, i imajte na umu ovu činjenicu ako želite dobre pozicije sajta.



2 коментара:

  1. Dobra pozicija na Google-u za poslovnog coveka u eri informacija
    i novih tehnologija je nesto bez cega se ne moze zamisliti uspesno
    poslovanje.Ako hoces da budes zapazen a kako do toga doci predlazem
    vam da pogledate ovaj sajt.
    optimizacija

    ОдговориИзбриши
  2. Moram priznati da vam je sajt lepo uredjen da nije napadan i da sadrzi sve potrebne informacije iz ove
    delatnosti.
    Sve pohvale
    Web Dizajn

    ОдговориИзбриши