среда, 20. мај 2020.

Kako je blog na sajtu povećao promet agencije za nekretnine?

Da li je potreban blog na sajtu?


Jeste. Ako se pitate ko je nametnuo taj standard onda su to, naravno, Google algoritmi za rangiranje. Jer treba ih razumeti. Oni rangiraju stotine miliona stranica i pokušavaju da daju najbolje odgovore, odnosno stranice za zadate upite. SERP ili rezultati pretrage su jedna od najsloženijih pojava na Internetu. 


Naravno, da bi odgovori iskazani u ponuđenim stranicama bili relevantni algoritmi se oslanjaju na više hijerarhijski posloženih kriterijuma. Da budemo bar malo precizniji, na više stotina različitih kriterijuma. Što sajtovi više liče jedan na drugi to je mašinama teže da pronađu one koje posetilac zaista i očekuje da vidi. 

Kvalitetan blog na sajtu pravi razliku u odnosu na sajtove konkurencije.

Zašto blog na sajtu agencije za nekretnine?

Ako ćemo sa tim pitanjem zašto blog bilo gde? Zašto blog i na drugim sajtovima? Pa i blog na sajtu agencije za nekretnine daje odgovore na mnoga pitanja kao i svaki drugi blog na različitim sajtovima.

Da li ste znali šta je krov, šta je dača, šta je garsonjera a šta terasa? Da li ste znali gde su najbolja mesta za život u Novom Sadu, ili kako prodati stan? Ili kako kupiti stan?
Posetioci vole odgovore i na takva pitanja. 

To su znali i uspešni vlasnici sajta. A onda sve ostalo je istorija. Pronašli su prave pisce za blogove na svom sajtu, udružili kopirajtere, pisce, agente za nekretnine i agenciju za SEO. 

Zanima li vas rezultat takvog pristupa?


Stiže odgovor. Realan i bez dvojbe jedan od najboljih blogova o nekretninama. Blog na sajtu agencije za nekretnine SOLIS NEKRETNINE. 

Kako birati teme za blog na sajtu?


Verovatno će mnogi bolje razumeti ako kažemo da je dobar način razmišljanja za odabir tema za blog onaj koji se koristi za postove, odnosno objave na Fejsbuk stranici. Pravi i vešto upleteni miks tema. Taj miks bi trebao da sadrži: 

  • Edukativne teme,
  • Istorijsko-hronološke teme ,
  • Atraktivne teme,
  • Stručne teme i na kraju naravno,
  • Komercijalne teme. 

U čemu je razlika? Zar za svoj blog na sajtu ne kažu da upravo sve ovo poseduje i mnogi drugi vlasnici sajtova. Naravno. Sa većim ili manjim uspehom. Ali..

Uspešni i blogovi koji naprave dominaciju, a kao na ovom sajtu za nekretnine, poseduju još neke osobine kao štu su:
  • Unikatnost i originalnost naslova tema koje su u skladu sa optimizacijom naslova
  • Pitkost sadržaja, odnosno laganu razumljivost teksta, za najveći broj posetilaca
  • Originalne fotografije
  • Jasnoću i potreban broj činjenica koje ih odvajaju od opisnih odnosno više književnih tekstova.
Niti se tu iscrpljuju sve primenjene tehnike za uspešne blogove niti je želja da ih sve nabrojimo. Primetili smo da se ovaj blog izuzetno dopada Google mašinama. Kako smo to primetili?

Lako. Skoro svi objavljeni tekstovi fantastično brzo dolaze na relevantne upite na prvu stranu na Google u SERP-u. Ako neko misli da je jednostanvo nije. Ako neko opet pomisli da je to plod neke slučajnosti nije. SEO tehnike primenjene na ovom blogu blistaju i pobeđuju.


I na kraju, konačno. Kako je blog na sajtu povećao promet agencije za nekretnine, odnosno kako mu je to uspelo?


Ako se poslože činjenice odgovor je veoma logičan. Posetioci koji traže odgovore na različita pitanja u vezi nekretnina, zahvaljujući dobrim pozicijama tekstova u rezultatima pretrage, lako pronađu ovaj blog za nekretnine

Kada dođu na blog, oni shvate da pored odgovora na svoje pitanje mogu pronaći i konkretne nekretnine, odnosno u krajnjem agenciju za nekretnine od poverenja, iskustva, znanja i šre svega odličnog portfolia iskazanog u ponudi nekretnina.

Poverenje se gradi, stiče a kada se stekne na ovaj način ono traje i prerasta u onaj tako željeni odnos vlasnici sajta posetioci, u kome posetioci postaju lojalni i prosto gutaju nove sadržaje i prate ponude i aktuelnosti u vezi nekretnina.

Kako smo došli do saznanja da je blgo na sajtu povećao promet nekretnina na ovom sajtu?

Imali smo uvid u podatke analitike ali smo i od vlasnika i menadžera prodaje saznali da su dobili niz pozitivnih reakcija na tekstove na sajtu koji su kod mnogih prelomili da ukažu poverenje ovoj agenciji. Kako to lepo i godo zvuči. 

Vredi li ulagati u blog na sajtu?


Ako pitate vlasnike ovog sajta dobićete potvrdan odogvor. Da li i drugi vlasnici mogu imati uspešan blog? Da. Zašto da ne. Ako imaju dobar proizvod, uslugu i dobar marketinški tim, uspeh je jako blizu.

Ako vam je ovaj tekst bio koristan podelite sa nama vaše utiske ili neko iskustvo koje će svima nama pomoći da bolje radimo SEO.



 



7 коментара:

  1. Анониман21. мај 2020. 00:02

    hm .. pisac+kopirajter+seo agencija a koliko to zadovoljstvo kosta? ko to moze sebi da priusti na svom sajtu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман21. мај 2020. 00:05

      mh .. prosto ko to sve ima ili ume sam on ima vecu sansu da mu blog bude ogromantan vetar u ledja ko ne moze nema veze .. olimpijski duh kaze vazno je ucestvovati

      Избриши
  2. Kvalitetan blog na sajtu samo moze da koristi ako nudis dobru uslugu ili proizvod a ako iza toga stoji dobar marketinski tim to je pun pogodak.

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo firmi danas ima blogove na sajtu, bas sam se u pocetku pitala cemu to, ali sam kasnije shvatila da je blog jedan od kljucnih faktora za vecu posecenost i bolju optimizaciju.

    ОдговориИзбриши
  4. Mislim da nema sajta kome blog neće pomoći da bude još bolji, deluje još kompetentnije u odnosu na konkurenciju, a još zanimljivije za posetioce. Naravno, sve zavisi od kvaliteta sadržaja.
    Posetioci vole zanimljive priče o određenoj tematici kojom se sajt bavi, a blogovi na sajtovima tome i služe. Dođu, privučeni ko zna kojim odgovorom u SERP-u, i što duže ostanu na sajtu, veća je verovatnoća da će naći i ono što traže, a možda i mnogo više od toga.

    ОдговориИзбриши
  5. Blog je potreban, ali ima mala "caka", mora da bude redovno ažuriran i da sadrži interesantne i aktuelne teme. Znači ako je blog na sajtu agencije za nekretnine treba da prati sve promene na polju nekretnina kod nas i u svetu. I ne treba jednom napisati par sadržaja i bataliti ga. To će Google a i posetioci surovo da kazne.
    I još jedna stvar, ne treba da budu predugački, svako ceni svoje vreme i ne želi da ga gubi na nepotrebne stvari

    ОдговориИзбриши
  6. blog na sajtu je veoma vazan za stanovista SEO. Google masine vole da se povecava broj stranica na sajtu kao i da se povecava zadrzavanje posetioca na stranicama. Blog je savrsena prilika za takve aktivnosti.

    ОдговориИзбриши