Kome je važno da zna šta je ongoing SEO? Na primer vlasnicima koji angažuju agenciju za SEO pa u ponudi dobiju stavku koja kaže ongoing SEO.
To je dobro za vlasnika sajta, jer kao da se neko trudi da dovede vlasnika u zabludu, a sve je tako jednostavno.
Ongoing SEO znači da će agencija kontinuirano da radi neke aktivnosti u cilju poboljšanja pozicija sajta u rezultatima organske pretrage. A to lepo zvuči iz ugla vlasnika.
I evo pojašnjenja šta to znači ongoing SEO
Ongoing SEO se u suštini odnosi na neprekidni proces optimizacije veb sajta za pretraživače.
Za razliku od SEO poslova koji se obavljaju jednokratno, ongoing SEO podrazumeva stalan rad, praćenje, analizu i prilagođavanje različitih faktora koji utiču na performanse veb sajta a koji su bitni za algoritme pretraživača, pre svega Google. To je posao za agencije a ne za pojedince.
CILJ tog rada je poboljšanje vidljivosti i bolje rangiranje na stranicama rezultata organske ili prirodne pretrage (SERP) pri čemu je to logično povezano i sa Google Ads.
Neke od bitnih aktivnosti koje se sprovode kroz ongoing SEO su:
1. Ažuriranje sadržaja na sajtu
Ažuriranje sadržaja na sajtu (sadržaj na sajtu pravi razliku u odnosu na konkurenciju bilo da su u pitanju blog postovi, opisi proizvoda, komentari, multimedijalni sadržaj, ...).
2. Praćenje ključnih reči
Praćenje ključnih reči je jedan od osnovnih zadataka koji se može svesti na to da se favorizuju ključne reči i njima pripadajući sadržaji koji prate navike korisnika sajta.
3. Upravljanje povratnim linkovima
Upravljanje povratnim linkovima u cilju povećanja njihovog kvaliteta i relevantnosti. Izgradnja visokokvalitetnih povratnih linkova, naravno poželjno i sa autoritativnih veb lokacija kao i odbacivanje toksičnih ili spam linkova kao permanentan proces.
4. Tehnička optimizacija na sajtu
Tehnička optimizacija na sajtu, ili kada vam kažu da će da urade audit sajta i preporuče mere za poboljšanje korisničkog iskustvo i crawlability pretraživača.
5. Analiza i izveštavanje
Danas se kaže da je informacija moć. Analiza saobraćaja na veb sajtu, ponašanja korisnika, rangiranja ključnih reči i drugih metrika performansi koristeći alate poput Google Analytics i Google Search Console.
Analiza izveštaja od strane naručioca i agencije u konačnici treba da vodi ka optimizaciji odluka zasnovanih na podacima.
6. Analiza konkurencije
Iako pri kraju navođenja ovo je jedna od najvažnijih stavki koju rade sve agencije koje se bave SEO.
Jer kako biste znali kako vi radite ako ne vidite šta i kako radi konkurencija?
Dobra SEO praksa je upravo praćenje šta radi konkurencija po pitanju SEO strategija, uključujući njihove ključne reči, profile povratnih linkova i strategije sadržaja.
Čemu sve to?
Racionalno sagledavanje performansi konkurencije pažljivim analitičarima može pružiti mnogo. Od uvida u taktike i strategije do ideja za sopstveni SEO.
Kako da znamo da li agencija radi ongoing SEO ili ne?
Šta smo naučili?
Ongoing SEO je veoma popularna engleska fraza koju mnoge agencije koje se bave digitalnim marketingom promovišu u svojim ponudama aktivnosti. Često u cilju da malo zaplaše vlasnika novim pojmovima.
Ključna reč za napred navedeno je da je to ništa drugo nego konstantan posao u optimizaciji za pretraživače i šire digitalnom marketingu.
Slika: Google
Kratko, jasno uz jedno logično pitanje. Čemu sve te kao engleske fraze u slučajevima kada postoje naše dobre kovanice, tj. reči i fraze?
ОдговориИзбришиSEO je, uopšte, posao koji se nikada ne završava. A ongoing to, u stvari objašnjava. Samo konstantnim delovanjem može nešto da se učini. Zapustite li ovaj posao, vrlo brzo padate na "digitalno groblje" - drugu stranu na Google. Odličan, sadržajan, koncizan tekst. Sve pohvale. :)
ОдговориИзбришиLepo objašnjeno, danas nije dovoljno samo napraviti sajt, nego konstantno mora da se azurira i radi na njegovom poboljsanju.
ОдговориИзбриши